Continut [ml]: 150
Tip ambalaj: BIDON
Este o combinatie de aditivi cu greutate moleculara mare si fara continut de cenusa, intr-un lichid purtator. Aditivul controleaza si influenteaza cresterea cristalelor de parafina, imbunatatind filtrabilitatea motorinei si proprietatile de curgere la temperaturi scazute.

Tip ambalaj: bidon
Cantitate [ML]: 300

Cantitate [ML]: 200

Cantitate [[GR]]: 50

Asigură puterea optimă a motorului. Îndepărtează depunerile la supape, în camera de ardere şi împiedică reapariţia acestora. Economiseşte carburant. Optimizează valorile de verificare a gazelor de eşapament şi performanţa motorului. Îmbunătăţeşte compresia. Motoarele curate consumă mai puţin carburant şi reduc emisiile de noxe. Proprietăți - reduce depozitele - reduce reziduurile - protecție bună la coroziune - testat pentru turbocompresoare și catalizatoare - arde fără cenușă - prietenos cu mediul - economic - previne înghețarea carburatorului Caracteristici tehnice: Culoare moro deschis Densitate la 15ºC 0,809 g/ml DIN 51757 Punct de inflamabilitate: +63 °C DIN ISO 2592 Punct de picurare < -40 °C DIN ISO 3016 Viscositate la 40 °C <7 mm²/s Miros caracteristic Formă lichid Domenii de utilizare: Adecvat pentru toate motoarele pe benzină – preventiv sau pentru remedierea problemelor. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator. Mod de utilizare: Se adaugă direct în rezervorul de carburant. Conţinutul dozei este suficient pentru 75 l de combustibil. Ambalaje disponibile 150 ml Art. nr. 1014 Cod vechi 1014!

Aditivul este o suspensie lubrifianta coloidalŃ solida pe baza de Bisulfura de Molibden (MoS2) in ulei mineral. Produsul formeaza o pelicula lubrifianta foarte rezistenta pe toate suprafetele de frecare sau alunecare. Astfel se reduce frecarea, se asigura un mers lin al motorului si economie de carburant.

Latime: 57 mm, Greutate (în kg): 0.635, Adâncime (mm): 91, continut: 500, Diametru: 0 mm, Înaltime: 234 mm
Aditivul de ulei pentru transmisie este un lubrifiant solid concentrat, complet stabilizat in ulei mineral. Datorita continutului ridicat de bisulfura de molibden si aditivilor speciali se recomanda tuturor transmisiilor de autovehicule si diferentialelor fara autoblocare.

Tip ambalaj: bidon
Cantitate [ML]: 200

Pentru curatarea si spalarea sistemelor de ungere ale motoarelor pe benzina si motorina. Inainte de schimbarea uleiului solutia se toarna peste ulei, dupa care se lasa motorul pornit 5-10 minute. ENGINE FLUSH ADDITIVE

Este o combinatie moderna de substante active fara continut de cenusa,cu proprietati de curatare, dispersie si protectie a materialelor

Tip ambalaj: bidon
Cantitate [ML]: 250

Cantitate [ML]: 200

Este un aditiv modern, mono-functional, de inalta calitate pentru stabilizarea vascozitatii

Este un aditiv extrem de eficient, care reduce acumularea de particule diesel in filtru și, astfel, crește durata de viață a filtrului de particule diesel. Autovehiculele care ruleaza in orase si cele pentru distanțe scurte sunt in mod special afectate de blocarea filtrelor de particule diesel. Atunci când este utilizat aditivul în mod regulat, filtrul de particule diesel rămâne curat și sunt evitate timpii si costurile cu reparațiile. Aditivul asigură o ardere optima a combustibilului și reduce acumularea de particule. Acest lucru, de asemenea, ajută la reducerea emisiilor. Proprietăţi: - Protejează filtrul de particule diesel - Ajuta sistemele de regenerare a DPF - Asigură o ardere optimă - Reduce acumularea de particule in DPF - În special recomandat pentru autovehiculele folosite in oraș și a celor care ruleaza pe distante scurte.

Tip ambalaj: bidon
Aditivi: MOTOR
Aditivul este o suspensie lubrifianta coloidala solida pe baza de Bisulfura de Molibden (MoS2) in ulei mineral. Produsul formeaza o pelicula lubrifianta foarte rezistenta pe toate suprafetele de frecare sau alunecare. Astfel se reduce frecarea, se asigura un mers lin al motorului si economie de carburant.

Combină cea mai recentă tehnologie de aditivare cu un procent ridicat de aditivi pentru curățare și protecție la coroziune. Dezvoltat pentru a elimina depozitele deosebit de grave, cum ar fi cele care apar în sistemele de injecție directă. Astfel, se previne deteriorarea motorului cauzată de supraîncălzirea supapelor de admisie contaminate. Protejează întregul sistem de combustibil împotriva ruginii. Readuce motoarele la niveluri de performanță inițiale și oferă valori scăzute ale emisiilor de evacuare, scăzând astfel consumul de combustibil. Proprietăți - garantează emisii reduse de poluanți - optimizează performanțele motorului - îndepărtează depozitele din întregul sistem de combustibil - previne coroziunea în sistemul de combustibil - asigură un amestec optim - testat pentru utilizarea cu catalizatoare - garantează un consum redus de combustibil - păstrează curate duzele de injecție Domenii de aplicare Potrivit pentru toate sistemele de injecție cu benzină cu sau fără turbocompresie, în special cu injecție directă. Se adaugă direct în rezervorul de combustibil. Mod de aplicare Poate fi adăugat la combustibil în orice moment. Amestecarea are loc automat. 300 ml suficient pentru până la 75 l combustibil. Recomandare: Adăugați in benzină pe timpul inspecției sau alte lucrări de întreținere la sistemul de combustibil.

Aditivul pentru motorină este o combinaţie de substanţe active cu proprietăţi de curăţire, dispersie, şi protecţie a materialelor si de îmbunătăţire a cifrei cetanice. Aditivul corespunde cerintelor motoarelor, combustibilor si condiţiilor de exploatare din prezent. Agentul adăugat conferă motorinei cu conţinut scăzut de Sulf o bună capacitate de ungere. Datorită creşterii inflamabilităţii, în cazul funcţionării la rece carburantul arde mai bine, reducându-se mirosul emisiilor de noxe. Recomandat pentru toate motoarele diesel si toate tipurile de motorina. Proprietăţi: - Asigură curăţenia şi împiedică formarea depunerile în sistemul de alimentare cu carburant şi în camera de ardere; - Menţine curate injectoarele, asigură o ardere mai bună şi astfel un consum specific mai mic de carburant, mărind puterea motorului; - Împiedică griparea şi îmbâcsirea duzelor injectoarelor; - Măreşte efectul de ungere al motorinei cu conţinut redus de sulf (conf. DIN EN 590) şi protejează pompa de injecţie împotriva uzurii; - Măreşte cifra cetanică a motorinei, asigurand un proces de combustie eficient - Conţine antioxidanţi şi previne corodarea; - Compatibil cu toţi catalizatorii diesel-oxidanţi, moderni Caracteristici tehnice: Bază : Combinaţie de aditivi în lichid purtător Culoare : Galben-maro Densitate la 15 °C : 0,84 g/cm3 Grad de periculozitate : A III Punct de inflamabilitate : 63°C Punct de curgere : -36°C
