Loading
Cont nou | Rec parola
L-V :
9-18
S :
9-13

10. Returul produselor:

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Conform legii O.G. 130/2000, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile de la primirea produselor. In cazul in care exista nemultumiri legate de produsele comandate va trebui sa ne contactati, in termen de 3 zile de la primirea acestuia, prin e-mail, telefonic sau prin prezentarea la sediul GEOCIP SRL cu produsul. Acesta va fi inlocuit cu unul nou sau daca se doreste este posibila restituirea integrala a sumei achitate.

  • Geocip SRL nu suporta costul returului, ci doar pe cel de retrimitere a produsului cu care a fost inlocuit cel initial.

  • In cazul in care nu se respecta conditiile de retur ale produselor,taxa de returnare a produsului refuzat este suportata de cumparator.

  • Problema returului va fi solutionata intr-un termen de 5 zile lucratoare de la instiintare.


 

  • Nu se acepta la retur urmatoarele produse

  • Sunt excluse de la retur piesele deteriorate, cu ambalaje deteriorate, lipsa etichetă producător, inscripționate sau a pieselor care prezintă urme de montaj, sudură, vopsire, etc.

  • Sunt excluse de la retur următoarele piese originale comandate greșit de către client: piese electrice, chei, cilindrii închidere, module programate, piesele comandate special pentru autoturisme din afara spațiului european, piese de siguranță (ex: airbaguri, centuri de siguranță ), uleiuri si aditivi.

  • Dacă solicitati returul pe motivul ca  "Piesa nu se potrivește", vă rugăm sa ne atasati si o copie dupa cartea de identitate sau talonul al autoturismului  iar daca este posibil sa ne dati cat mai multe informatii despre piesa montata pe masina (poza,cod piesa etc.) care să ne permită o analiza rapida, exacta si corecta a problemei solicitate.

  • Perioada de analiză începe din momentul în care piesele si toate  cererea de retur impreuna cu piesele au ajuns la noi

  • În cazul livrărilor prin curierat a pieselor cu urme de deteriorare, analiza pieselor se face doar pe baza formularelor și a procesului verbal de constatare semnat între firma de curierat și destinatarul piesei.

  • Dacă piesa trimisă în retur este greșeala clientului, acesta va plăti taxa de transport pe curieratul dorit.

  • Dacă piesa trimisă în retur este greșeala consilierului Geocip piese auto, compania va suporta cheltuielile de transport.

Orice reclamatie de garantie se primeste in scris sau pe email si se va raspunde in termen de maxim 10 zile de la data inregistrarii. In cazul in care nu se poate constata deficienta in cadrul societatii si este necesara efectuarea unei expertize de catre firma producatoare, ne rezervam dreptul de a remedia reclamatia la data primirii rezultatului din partea producatorului.


Dacă plata originală se efectuează prin...

Rambursarea contravalorii produsului se face prin...

Ramburs la ridicarea coletului

Mandat poștal

Card bancar

Transfer pe card

Se rambursează doar valoarea produsului, fără taxele de transport.

 

© Copyright 2014 - 2020 piese-auto-oradea.ro
Acest site foloseste cookie-uri. Continuand navigarea, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Puteti vedea aici Politica Cookie si cum le puteti dezactiva. Sunt de acord